/ CHARLOTTENLUND SLOT. BRANDING OG WEBUNIVERS

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

En del af historien

IT-virksomheden Edora købte i 2017 Charlottenlund Slot og ønskede at gøre slottet til hjemsted for innovative virksomheder, der ville bo i smukke, kulturhistoriske rammer. Hotellet blev renoveret og ført tilbage til fordums storhed.

Løsning

TÆNDT blev bedt om at skabe en identitet og et website, og vi valgte at skabe et univers, der så vidt muligt genskabte den elegance og historie, som det renoverede slot emmer af. Vi skabte et univers der bygge på storslåede fotos, slanke, gyldne linjer og en tone of voice, der i et enkelt og arkaisk sprog formidlede slottets historie, faciliteter og muligheder.

Pay off’et “Bliv en del af historien” sætter fokus på de storslåede, historiske rammer, lejerne kommer til at opleve, men de pirrer også til den drøm om storhed, som enhver innovativ virksomhed er baseret på.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1212″ img_size=”large” css=”.vc_custom_1526391878004{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1526391948325{margin-top: -20px !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”]

Leverancer

  • Brandkoncept & tagline
  • Website

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]